پایان طراحی وب سایت، آغاز تعهد ماست …
به جرات می توان گفت اهمیت به روز رسانی وب سایت به اندازۀ طراحی و امکانات آن است. وب سایت شما مانند ویترین کسب و کار شماست و باید دائماً نمایشگر بهترین و با کیفیت ترین خدمات و محصولات شما باشد. ما معتقدیم پایان طراحی وب سایت پایان پروژه نیست و آغاز تعهد ماست برای روی غلتک افتادن کسب و کار شما. به یقین حجم انبوه تقاضا حاصل کیفیت بالای ارائۀ خدمات و تعهد شرکت آسیا وبسایت است که خیالی راحت برای مشتریانمان فراهم می کند…

برای اطمینان خاطر شما چه کار می کنیم ؟
پشتیبانی نقره ای
اگر شما به دنبال آن هستید که پس از طراحی وب سایت، با خیال راحت و فارغ از هرگونه دغدغه نگهداری وب سایتتان بر روی کسب و کار خود تمرکز نمایید، بروزرسانی نقره ای بهترین پیشنهاد برای شما است. پشتیبانی نقره ای به این صورت است که شما مبلغی را به صورت سالانه پرداخت مینمایید و در طول مدت زمان یکسال، از خدمات حرفه ای پشتیبانی وب سایت بهره مند خواهید شد. پشتیبانی نقره ای به نوعی گارانتی و ضمانت اجرایی ماست.
در حال حاضر، به تمامی وب سایتهای طراحی شده توسط واحد طراحی و توسعه شرکت آسیا وبسایت، سه ماه پشتیبانی نقره ای بصورت رایگان ارائه میشود. صاحبان این وب سایتها میتوانند پس از اتمام این مدت، نسبت به تمدید یکساله پشتیبانی نقره ای خود اقدام نمایند.


جزئیات پشتیبانی نقره ای
پشتیبانی نقره ای | توضیحات | |
---|---|---|
درخواست تغییر از جنس بهبود | ![]() |
با درخواست مشتری |
درخواست تغییر از جنس رفع ایراد | ![]() |
با درخواست مشتری |
درخواست راهنمایی و آموزش | ![]() |
با درخواست مشتری |
درخواست بازیابی وب سایت | ![]() |
با درخواست مشتری |
سوالات پشتیبانی نقره ای
- پشتیبانی نقره ای، به صورت یکساله به متقاضیان ارائه میگردد.
- پس از سه ماه پشتیبانی رایگان از زمان طراحی و بارگذاری وب سایت، در صورت درخواست مشتری، به صورت یکساله تمدید خواهد.
- در صورتی که کد های سایت به هر نحوی تغییر کند اعتبار پشتیبانی نقره ای از بین خواهد رفت و رفع ایرادات، تنها با دریافت پرداخت هزینه امکانپذیر خواهد بود.
بعد از پایان اعتبار پشتیبانی نقره ای می توانید در صورت تمایل می توانید آن را به مدت یکسال دیگر تمدید نمایید و یا از پشتیبانی برنزی استفاده نمایید.
خیر، شما می توانید بعد از اتمام اعتبار پشتیبانی نقره ای در هر زمان که نیاز به پشتیبانی داشته باشید اقدام به تمدید آن و یا استفاده از پشتیبانی برنزی نمایید.
تعاریف
بهبود (Improvement):
افزودن، ویرایش، تنظیم و یا حذف در امکانات، محتوا و قالب وب سایت مانند تغییر در طراحی یک دکمه یا تغییرات رنگ یا چیدمان و از این قبیل موارد که بیشتر به سلیقه و یا بهبود کارایی بخشی از وب سایت مربوط است و به از کار افتادن بخشی خاص یا کل وب سایت منجر نمی شود بهبود ( Improvement ) تعریف می شود.
ایراد ( BUG ) :
نقص، عیب و ایراد فنی که بدون برنامه ریزی و آگاهی رخ دهد و باعث از کار افتادن بخشی خاص یا کل وب سایت و یا منجر به عدم امکان استفاده از بخشی از وب سایت گردد ایراد ( Bug ) گفته می شود. نظیر عدم اتصال به بانک اطلاعاتی یا عدم نمایش صفحه ای از وب سایت.
پاسخ گویی به سئوال، راهنمایی و آموزش (FAQ) :
آموزش نحوه مدیریت محتوا، اطلاعات سایت و یا به عبارتی نحوه افزودن، ویرایش و حذف محتوای متنی، تصویر و ویدئو در سایت و یا پاسخ به سئوالات مربوط به محتوا و چگونگی بروز رسانی آنها به راهنمایی و آموزش تعریف می شود.
بازیابی سایت (Restore):
به معنی بازیابی وب سایت به حالت اولیه ( نسخه تحویلی وب سایت ) و یا آخرین نسخه ای که مشتری در اختیار ما قرار می دهد. دقت کنید که واحد طراحی و توسعه هیچ مسئولیتی برای بک آپ گیری وب سایت ندارد و این مورد به خدمات پشتیبانی میزبانی وب شما مرتبط است.
پشتیبانی برنزی
اگر شما صاحب یک وب سایت کوچک هستید که تمایلی ندارید برای نگه داری و پشتیبانی وب سایت خود، بصورت سالیانه هزینه ای پرداخت نماید؛ پشتیبانی برنزی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
برنزی به این صورت است که شما مبلغی به عنوان شارژ (Deposit) در حساب پشتیبانی برنزی خود واریز میکنید و طبق روال ارسال درخواست و مراحل انجام آن که در زیر آمده است برای اعمال تغییرات از شارژ حساب شما کاسته میشود. همانگونه که گفته شد، این اعتبار به صورت ماهانه یا سالانه نیست و تا زمان اتمام شارژ ظرف مدت دو سال، میتوانید از خدمات بروزرسانی برنزی استفاده نمایید. شما میتوانید ریز حساب خود و کارهای انجام شده بر روی وب سایت را در حساب کاربری خود در سایت واحد طراحی مشاهده نمایید.


جزئیات پشتیبانی نقره ای
پشتیبانی برنزی | توضیحات | |
---|---|---|
درخواست تغییر از جنس بهبود | ![]() |
با درخواست مشتری |
ویرایش و بروزرسانی محتوای نوشتاری و تصویری وب سایت | ![]() |
با درخواست مشتری |
درخواست تغییر از جنس رفع ایراد | ![]() |
با درخواست مشتری |
درخواست بازیابی وب سایت | ![]() |
با درخواست مشتری |
درخواست راهنمایی و آموزش | ![]() |
با درخواست مشتری |
طراحی و بارگذاری بنر ها و اسلاید شو | ![]() |
با درخواست مشتری |
به روز رسانی هستۀ وب سایت | ![]() |
با درخواست مشتری |