طراحي سايت تجاری چيست ؟
طراحی سایت تجاری و بازرگانی به عنوان یکی از ضرورت ها در شرکتهای بازرگانی به شمار می رود. تجارت بازرگانی بر اساس روابط بین المللی است به همین جهت اهمیت طراحی سایت در این زمینه بیش از سایر زمینه ها به چشم می آید. همانطور که می دانید اقتصاد نوین و وجود اینترنت بستر کار را برای تجارت جهانی مناسب تر کرده است.
دیجیتالی کردن تجارت بین المللی با توجه به قوانین، سبب شده است که پیشرفت بیشتری در زمینه راه اندازی سایت بازرگانی در سال های اخیر مشاهده شود. طراحی سایت بازرگانی و راه اندازی سایت بازرگانی امکان گذشتن از مرزها را بیش از پیش آسان نموده است. در واقع شرکت های بازرگانی به واسطه طراحی سایت بازرگانی کاربردی می توانند فراتر از آنچه که می خواهند قدم بردارند.
طراحی سایت تجاری بازرگانی کارآمد و دارای ویژگی های منحصر به فرد در زمان حال از جمله ضرورت های کسب و کار در حوزه بازرگانی است. در واقع افراد مشغول به فعالیت در زمینه بازرگانی به واسطه طراحی سایت تجاری بازرگانی و راه اندازی سایت بازرگانی با ویژگی های مفید قادر خواهند بود تا به بازار هدف خود نزدیک تر شوند و در سراسر جهان مبادلات مورد نظر خود را انجام دهند. هر اندازه که قابلیت ها و ویژگی های سایت بازرگانی تخصصی تر باشد، مشتریان بالقوه بیشتری برای فرد صاحب وب سایت وجود خواهد داشت.


طراحي سايت تجاری چه کمکی به بلزرگانان مي کند؟
هدف نهایی از طراحی سایت تجاری بازرگانی صادرات و واردات این است که مخاطب یا مشتری بتواند به آنچه که از یک وب سایت صادراتی وارداتی احتیاج دارد به سادگی هرچه تمام تر دسترسی داشته باشد. ویژگی های مشخصی به عنوان ضرورت طراحی سایت بازرگانی و همچنین ساخت سایت بازرگانی در نظر گرفته می شوند. هر سایتی با توجه به ماهیت و سبک تجارت نیازمند امکانات ویژه ای است. هر اندازه که امکانات پیشنهادی شما با ماهیت تجارتی که به آن مشغول هستید سازگارتر باشد، امکان موفقیت شما بیشتر خواهد شد. در ادامه برخی از امکانات پیشنهادی به جهت طراحی سایت بازرگانی و ایجاد وب سایت بازرگانی را برای شما مطرح می کنیم. شما می توانید انتخاب کنید که آیا این امکانات برای سایت شما ضروری است یا خیر.
طراحی وب سایت برای شرکت های بازرگانی و افراد مرتبط با امور بازرگانی، از مهمترین اموری است که در ابتدای تاسیس شرکت بازرگانی باید مورد توجه و هدف قرار گیرد. وب سایت میتواند برای شرکت بازرگانی به عنوان دروازه ای بدون مرز جغرافیایی و مکانی و بدون محدودیت زمانی باشد. وب سایت شرکت بازرگانی مغازه ی این شرکت است!
سايت هاي تجاری معمولا داراي المان های زير هستند :
- معرفی خدمات: در این قسمت خدمات ارائه شده توسط شرکت شما ذکر خواهد شد.
- معرفی محصولات: محصولات ارائه شده توسط شما می تواند در بخش محصولات به همراه توضیحات و تصاویر قرار بگیرد.
- درباره ما: در این قسمت میتوانید شرکت خود را معرفی کنید.
- رزومه شرکت: شما میتوانید به واسطه بخش رزومه، برای خود رزومه کاری آنلاین داشته باشید.
- تماس با ما: راه های تماس با شما و همچنین فرم تماس مختص به این قسمت است.
- گالری تصاویر: تصاویر مربوط به نمایشگاه ها، رویدادها و غیره در این بخش قرار می گیرد.
- نمایشگاه ها: در این بخش فهرست نمایشگاه ها به همراه توضیحات کوتاهی قابل قرار گرفتن است.
- گواهینامه ها و افتخارات: در این قسمت شما میتوانید گواهینامه ها و افتخارات و لوح های تقدیر خود را قرار دهید.
- چند زبانه بودن سایت: به معنای قابل دسترس بودن سایت به زبان هایی چون انگلیسی، عربی و غیره است.
- نمایندگی فروش: در این قسمت شما میتوانید فرم درخواست نمایندگی به علاوه فهرست نمایندگی های خود را قرار دهید.
- اخبار سایت و رویدادها: هر رویدادی که در شرکت شما در حال وقوع است در این قسمت قابل گزارش دادن است.
- مقالات: شما میتوانید در این قسمت محتواهای ارزشمندی را به جهت استفاده قرار دهید.
- سفارش آنلاین: توسط این بخش شما میتوانید سفارش و یا درخواست را از مشتریان خود دریافت کنید و فروش خود را بالا ببرید.
- پشتیبانی آنلاین: به واسطه این امکان شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز پاسخگو کاربران مراجعه کننده باشید.
- سوالات متداول یا پرسش و پاسخ: در این بخش سوالات تکراری به همراه پاسخ آنها که کاربران زیادی از شما میپرسند را میتوانید قرار دهید.
- فرم اخذ نمایندگی: در این بخش کسانی که مایل به گرفتن نمایندگی فروش از شما در شهرستانها باشند فرم را تکمیل می کنند و شما می توانید با آنها ارتباط برقرار نمایید.
- معرفی نمایندگان فروش: در این قسمت لیست نمایندگان فروش شهرها به همراه اطلاعات تماس آنها را میتوانید قرار دهید.
- و بسیاری امکانات دیگر….
بدون دیدگاه