طراحي سايت پوشاک چيست ؟

طراحی سایت پوشاک به منظور خرید پوشاک یا معرفی برند تولیدی پوشاک از جمله اولین طراحی های سایت های موضوعی به شمار می رود. در واقع بازار پوشاک و تمایل مردم به خرید از طریق اینترنت سبب شده است که طراحی سایت پوشاک با استقبال بی نظیری مواجه شود. بستر مناسب اینترنت به جهت طراحی سایت علاوه بر اینکه مزیت هایی را به همراه داشته، سختی هایی را نیز سبب شده است.
در واقع شما در ساخت سایت پوشاک باید در رقابت سنگینی پیروز شوید تا به آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید. طراحی وب سایت پوشاک ازجمله خدماتی است که به صورت حرفه ای توسط تیم طراحی سایت پوشاک رایان به شما ارائه می شود. شما با استفاده از خدمات ارائه شده توسط تیم رایان در راه اندازی سایت پوشاک خود می توانید به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنید.

طراحی سایت پوشاک
سایت پوشاک
سایت پوشاک

پوشاک فروشان دارای سايت در جهان

61%

پوشاک فروشان دارای سايت در ايران

29%

طراحي سايت پوشاک چه کمکي به فروشگاه ما مي کند؟

 

بسیاری از مشاغل و کسب و کارها برای اینکه بتوانند مشتریان خود را حفظ نمایند و در کنار آن فعالیت خود را گسترش دهند، اقدام به طراحی سایت کرده اند.با توجه به آمار بالای کاربران اینترنت در کشور ما، فرصت بسیار مناسبی برای فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات ایجاد شده است که با طراحی فروشگاه اینترنتی خود در هر لحظه و مکان در دسترس مشتریان خود باشند. فروشندگان و تولیدکنندگان پوشاک و لباس از مشاغلی هستند که امروزه نیازمند طراحی وب سایت حرفه ای می باشند.برای اینکه بتوانند محصولات خود را به بهترین شکل در معرض دید خریداران قرار دهند و همینطور بصورت مداوم و 24 ساعته به فروش و ارائه خدمات مشغول باشند، نیازمند طراحی سایت پوشاک می باشند.

طراحی سايت پوشاک

اگر شما یکی از فروشندگان پوشاک و یا نمایندگی برندهای معروف و بزرگ پوشاک باشید و یا شاید در حوزه تولید پوشاک فعالیت می‌کنید، احتمالا هنگام فروش سعی در توضیح ویژگی‌های محصول خود می‌کنید، اما همان‌طور که احتمالا می‌دانید، تنها دو عامل در خرید مشتری بیشترین تاثیر رادارند: یکی ظاهر و دیگری قیمت؛ و البته غالب مشتریان لباس ارزان‌قیمت با ظاهر زیبا و همچنین جنس باکیفیت می‌خواهند.بنابراین چه‌بسا محصولات بسیار خوب و باکیفیت شما بسیار کمتر فروش روند و عمده دلیل آن مشتریان کم شما بادانش کافی نسبت به آن نوع محصولات هستند.بنابراین شاید شما نیازمندید تا کسب‌وکار خود را گسترش داده و ضمن افزایش مشتریان خود، نسبت به بالا بردن سطح دانش آن‌ها نسبت به محصولاتتان و همچنین معرفی جدیدترین محصولاتتان اقدام نمایید.شما می‌توانید با طراحی سایت پوشاک حرفه ای این گستره فعالیت خود را افزایش دهید و بازه مشتریان بالقوه خود را به سطح جهانی برسانید.

سایت فروشگاه پوشاک
781نمونه کار طراحی سايت پوشاک
638نمونه کار سئو سايت پوشاک
747پشتيباني طراحی سايت پوشاک
100%رضايت مشتريان سايت پوشاک

در حالت کلی، طراحی سایت پوشاک بایستی دارای ویژگی‌های زیر باشد :

  1. ظاهر گرافیکی زیبا و جذاب و مرتبط با فضای لباس و پوشاک
  2. امکان معرفی کامل فروشگاه و یا خدمات تولیدی‌تان به همراه نمایش آدرس آن بر روی نقشه‌های اینترنتی
  3. امکان معرفی کامل پوشاک در دسته‌بندی‌ها مختلف نظیر پیراهن، شلوار، بافت، تی‌شرت و…
  4. نمایش توضیحات کافی راجع به محصولات به همراه تصاویر آن
  5. امکان نظر دهی کاربران راجع به محصولات مختلف و دریافت میزان رضایتمندی آن‌ها
  6. امکان ارائه مقالات آموزشی مختلف در حوزه پوشاک در طراحی سایت
  7. امکان معرفی کامل انواع برندهای معروف حوزه پوشاک
  8. امکان ارائه آخرین تغییر و تحولات جهانی در حوزه پوشاک و مد
  9. امکان جستجو در محصولات بر اساس مولفه های مختلف مانند نوع، رنگ، قیمت و…
  10. امکان خرید اینترنتی پوشاک از طریق فروشگاه اینترنتی و باقابلیت پرداخت آنلاین
  11. امکان ارتباط و پشتیبانی کاربران و مشتریان

بنابراین شما با داشتن طراحی سایت پوشاک، علاوه بر ارائه محصولات خود از طریق فروش اینترنتی، می‌توانید فروشگاه خود را به افراد بیشتری معرفی کنید و تعداد مشتریانتان را افزایش دهید.

موارد مهمی که بایستی در طراحی یک وب سایت در نظر گرفته شوند

نکته مهمی که باید در طراحی وب سایتتان در نظر بگیرید، لحاظ کردن یکسری ویژگی‌های فنی مهم در آن است که در صورت عدم توجه به آن‌ها، وب‌سایت شما نمی‌تواند به‌خوبی و با موفقیت در فضای اینترنت ظاهر شود. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

1 : سئو وب سایت

سئو به مجموعه اقدامات و فعالیت‌هایی تلقی می‌شود که جهت بهینه‌ سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو انجام می‌شود. اگر وب سایت شما دارای سئو مناسبی باشد و به‌خوبی بهینه شده باشد.کاربران با جستجوی عبارتی نظیر “جدیدترین لباس‌های پاییزه”، به‌سرعت وب سایت شما را در نتایج گوگل مشاهده کرده و به وب سایت شما هدایت می‌شوند. با این کار، وب‌سایت شما تبدیل به یک وب سایت پربازدید می‌شود و امکان فروش محصولاتتان افزایش می‌یابد.

2 : طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا

وب سایت شما باید به‌صورت واکنش گرا طراحی‌شده باشد یعنی باید بتوان محتوای آن را از طریق دستگاه‌های مختلف مشاهده کرد. کاربر شما چه با موبایل چه لب تاب و یا تبلت به وب‌سایت شما متصل شود.بایستی محتوای وب سایت کاملا متناسب با اندازه صفحه‌نمایش کاربر دریافت شود.همچنین موارد فنی دیگری نظیر سرعت، دسترس‌پذیری، امنیت و… باید در طراحی وب‌سایت شما در نظر گرفته شود. ازاین‌رو با توجه به پیچیدگی‌های مربوطه، پیشنهاد می‌شود از یک طراح ماهر و باتجربه برای طراحی وب سایتتان استفاده نمایید به طور مثال سایت لباس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *